استراتژي افزايش رضايت مشتري شنبه 20 مرداد 1397 / بازدید 782 / نظرات 0 رضايت مشتري و حفظ مشتري يک تفاوتي با همديگر دارند که از نظر برخي شرکتها يکسان در نظر گرفته ميشود. شايد يک شخصي از محصول و خدمت يک کسب و کار راضي باشد، اما خريد خود را مجدد از آن تکرار نکند. ...ادامه مطلب
رقابت فروشگاههاي اينترنتي کوچک شنبه 20 مرداد 1397 / بازدید 716 / نظرات 0 اين روزها ديگر خريد اينترنتي ميان مردم به عنوان يکي از شيوههاي کمدردسر و راحت خريد رايج شده است. حامد بيدي مديرعامل مرکز طراحي اسپيرال، يادداشتي درباره مزيتهاي رقابتي فروشگاههاي اينترنتي کوچک نوشته که در ادامه ميخوانيم ...ادامه مطلب
اهميت کيفيت محصولات شنبه 20 مرداد 1397 / بازدید 626 / نظرات 0 کيفيت محصول هميشه يکي از مسائل مهم و قابل توجه براي مصرف کنندگان بوده است. از اين رو توليد کنندگان براي کسب بازار فروش و رضايت متقاضيان و شهرت خود بايد بکوشند هميشه محصولات با کيفيت بالا توليد کنند. ...ادامه مطلب